Monday, March 22, 2010

aku miliknya???

ummm.. tu la persoalan untuk aku.. dia SAYANG aku ke? dia betul-betul inginkan aku dalam hidup dia ke? um...

in this few days.. aku baca macam-macam artikel tentang lelaki & wanita..
- ape yang kita perlu buat ketika bercinta?
- ape yang perlu dan tidak perlu bila bercinta?
dan banyak lagi.. aku buat semua ni untuk mencari jawapan.. untuk mencari teladan yang perlu aku ikut..

semua yang aku baca sama je...

yang aku baca semua banyak pada wanita.. wanita kene mcm ni.. xblh mcm tu.. wanita kene buat ni.. xblh buat u..

semua artikel tertumpu pada wanita..

yang laki mesti sikit je...

kelemahan banyak pada wanita...

aku jadi pelik plak.. bukan mengurangkan pertanyaan dlm otak aku,,,

bertambah plak... mane xnyee.. bukan kah.. lelaki yg perlu lebih menghargai wanita...

kenape wanita yang kene b'kerja keras untuk mempertahankan sesuatu perhubungan tu?

ok... cm ni... sume org ckp.. WANITA MESTI MENCARI ORANG YANG MENCINTAI DIRINYA LEBIH DARI DIA MENCINTAI PASANGAN DIA....


tapi... semua artikel tu mcm srh wanita ni jd lbh m'hrp... lbh t'hengeh2 pada lelaki.. erti kate lain.. mesti memenuhi kehendak lelaki...

nape tidak buat artikel.. lelaki mesti mengagumi wanita.. um....

dh pelik2 dh aku tulis ni... umm.. buat2 hm je la sape2 yg bace ye...

No comments:

Post a Comment