Tuesday, November 10, 2009

aku tulis mcm2 kan? emm.... ape nk tulis lagi ek... sampai skunk aku xtau ape yg aku nk... pg tadi mak aku bising lg... humm... mcm biasa aku akn buat xtau je... bkn nk m'brukkan sape2... mmg jauh skali... nk cite je.. setiap kali mak aku m'bebel.. setiap kali tu jgk aku t'tny2.. dia xpk dulu ke sblm dia b'ckp.... nk jd temanyee... ade la satu bnd ni.. dia mrh kat coz aku xbuat... tp aku tgk dia lg la x buat...(wei.. aku still aggp dia mak aku k) em... ntah r.. aku nk tgur dia t dia sensitif xtentu pasal plak... aku nk kua dr rmh.. tp aku tau.. setiap bnd kene ade p'rncgn yg tertib... klu x.. makin susahlah hidup... so.. aku ltk plan tu dlm list no.10.. heee..



hari ni.. dia skype aku lg... tell me the prblm.... M.O.N.E.Y...... emm.. naik bosan la plak.. mane xnyee... setiap kali dia contact aku mst pasal bnd tu... alahai.. ade gf utk ape? bkn ke utk m'bantu.. setahu aku la kan... b'cinta tu ialah saling melengkapi pasangan masing2... but.. pelik,, ah! lantak r sane aku dah xpeduli.. dia pny pasal..

No comments:

Post a Comment