Wednesday, November 4, 2009

cite.. citee

semalam aku gayut dengan syamil(boy aku cite yg aku cari selame ni) dia luahkan prasaan dia... dia pun bru break dgn gf dia... em.. aku doakan yg dia akan jmpe dgn org yg dia idam2kan dan lbh baik dr ex-gf dia...

semalam dia cute sgt.. kelakar.. yg bestnyee... kitaorg saling tukar pendapat... and sentiasa ade cite... and the best part is ... he so noty last nite.. i means kelakar... sgt2.. kitaorg gayut smpi pkul 5 pg tadi... (ngatuk gila pg ni)


tapi... sedih r.. mlm tadi dia ckp, aku myb xjd jmpe dia mase besday aku t.. coz dia nk g peneng.. emmm.....dia nk jmpe aku dlm bln ni.. aku xleh r.. nk gune duit...
isk runsing aku.. aku btul2 nk jmpe dia...



doakan kami b'temu dan hubungan kami kekal baik hgga akhir hayat.. AMIN////'

No comments:

Post a Comment