Tuesday, December 22, 2009

am i going to lose him again....

mcm ni bia aku cite dulu sejarah kami... aku knl dia dari ym.. pastu b'tkr nmbr... sbln kami knl dr tepon plak.. pastu baru kami kapel.. kami kapel dlm enset jgk (tau.. cm bdh je kan?) smggu sblm dia m'hlg.. kami akan b'jmpe tapi xtau nape dia hlg je tetiba...

lps beberape bln kwn dia cll aku cite yg dia(syamil) kene guna2 dgn ex-gf dia...
aku t'kejut sgt.. kwn dia pun nmpk p'ubahan kat dia.. kwn dia pun pelik.. so.. dia cll aku... n cmtulah lbh krg...

pagi2 buta tadi aku call syamil... (dia mscll dulu) aku cite kat dia semuanye.. dia mcm xnk caye pastu aku ckp la.. dia xperasan ke.. yg dia lupe 100% sape aku.. baru dia sedar.. pastu dia ckp.. dia dh cube nk sygkan aku.. xblh,,, prasaan dia xde lgsg kat aku.. tp bkn tu yg mau.. aku cume nk kwn dgn dia..(aku bls).
dia ckp lg.. xpe ke klu dia dgn pempuan lain.. aku t'gamam... aku ckp yg aku xtau nk ckp ape,, aku b'serah je.. & aku terima je... (sedih ni.....)

No comments:

Post a Comment