Tuesday, December 8, 2009

:):(

hai.... aku nak cite pasal keje part time aku... best n fun... tp kekdg tu rse skit hati klu dpt org yg cerewet.. but its ok... yg bestnye dpt kwn baru... ha.. semlm aku jmpe ustaz aku ajar aku mse sekolah rendah.. best sgt2... huhu... k dah... tu je cite part time aku...



semalam aku call syamil... we talk so much thing... smpi dia cite ade girl suke kat dia... aku xtau.. aku jelez or xde perasaan.. aku sje2 la buat byk tny.... huhu.. nak tau x.. girl yg dia kenal tu ajak dia g tgk tarian tradisional dkt2 USM... pastu dia ajak aku plak.. haha.. emm.. gelak2 tp sakit at pun ade.. emm ntah la.. yg pntg skunk ni aku xfhm... nape dulu kami b'pisah... skunk kami ditemukan semula.. mcm2 soalan aku nk tny.. but.. only ALLAH can answer it.. right?

No comments:

Post a Comment